Followers

Carian

...................... بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ......................

Segala puji bagi Allah, Pencipta dan Penguasa alam semesta. Selawat dan salam semoga disampaikan kepada Nabi Muhammad S.A.W., keluarganya dan para sahabatnya.

Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwaah. Blog ini dibina adalah berdasarkan sebagai perkongsian pengalaman rawatan di samping catatan penulis berkaitan Perubatan Islam khususnya Rawatan Gangguan Makhluk Halus. Adalah diharapkan dengan usaha yang sedikit ini dapat memberi manafaat bagi pembacanya dan orang-orang yang mencari kebenaran. Apa jua yang tercatat di dalamnya adalah jauh sama sekali untuk menimbulkan rasa "riak dan ujub" dalam diri. Na'uzubillah. Sesungguhnya Allah S.W.T. jualah Yang Maha Hebat Lagi Maha Mengetahui. Saya melepaskan diri dari setiap hal yang bertentangan dengan Kitab Allah dan Sunnah Nabi S.A.W. Semua taufiq yang dikurniakan tidak lain adalah kerana Rahmat Allah S.W.T. KepadaNya saya berserah dan kepadaNya saya kembali ....... al-faqir ilallah min : (abuhumaira)

Tuesday, June 29, 2010

Pelan Lokasi Rawatan

Assalamualaikum w.b.t
Kepada pesakit-pesakit sekitar Keratong, Muadzam Shah, Rompin dan lain-lain yang berhajat ingin mendapatkan rawatan(ganguan jin/bekam), di sini saya sediakan pelan lokasi rawatan. Sila hubungi saya sebelum mendapatkan rawatan di talian 013-3758458.


Pelan Lokasi Rawatan
(SILA KLIK PADA GAMBAR)

Rawatan gangguan jin/makhluk halus, kebiasaanya saya rawat pada hari Jumaat malam Sabtu sahaja. Iaitu pada jam 9.00-11.00 malam. Jika ada kes emergancy, bila-bila masa boleh mendapatkan rawatan daripada saya.

P/S : Untuk gangguan jin / makhluk halus, sila sediakan 2 botol air mineral dan limau nipis (21-30 biji).

Jika rawatan bekam; rujuk iklan disebelah.

Saya dan anda hanya berikhtiar sahaja, kesembuhan adalah daripada Allah s.w.t.
InsyaAllah.

Wallahu'alam.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Catatan Abu Humaira ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO