Followers

Carian

...................... بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ......................

Segala puji bagi Allah, Pencipta dan Penguasa alam semesta. Selawat dan salam semoga disampaikan kepada Nabi Muhammad S.A.W., keluarganya dan para sahabatnya.

Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwaah. Blog ini dibina adalah berdasarkan sebagai perkongsian pengalaman rawatan di samping catatan penulis berkaitan Perubatan Islam khususnya Rawatan Gangguan Makhluk Halus. Adalah diharapkan dengan usaha yang sedikit ini dapat memberi manafaat bagi pembacanya dan orang-orang yang mencari kebenaran. Apa jua yang tercatat di dalamnya adalah jauh sama sekali untuk menimbulkan rasa "riak dan ujub" dalam diri. Na'uzubillah. Sesungguhnya Allah S.W.T. jualah Yang Maha Hebat Lagi Maha Mengetahui. Saya melepaskan diri dari setiap hal yang bertentangan dengan Kitab Allah dan Sunnah Nabi S.A.W. Semua taufiq yang dikurniakan tidak lain adalah kerana Rahmat Allah S.W.T. KepadaNya saya berserah dan kepadaNya saya kembali ....... al-faqir ilallah min : (abuhumaira)

Monday, January 25, 2010

Perawat AKRINE Pahang


Assalamualaikum w.b.t.

Untuk makluman semua, khususnya kepada sesiapa yang tinggal di negeri Pahang yang ingin mendapatkan rawatan dan bertanyakan tentang kemusykilan berkaitan gangguan makhluk halus bolehlah menghubungi Perawat AKRINE Pahang. Senarai Perawat AKRINE Pahang dan no. telefon mereka saya sisipkan di sebelah kanan blog saya.

Sebelum ini, ada sesetengah pesakit dari sekitar Pahang yang tinggal berjauhan daripada saya ada menghubungi saya untuk mendapatkan rawatan. Ada yang emergancy dan ada yang meminta pandangan. Kadang-kadang saya lambat balas mesej dan terlepas panggilan. Ini semua kerana kadang-kadang saya sibuk dengan tugasan sekolah.

Kadang-kadang ada pesakit menelefon untuk datang mendapatkan rawatan daripada saya. Bila ditanya, dia berada nun jauh dari tempat saya. Rasa kesian pula nak suruh dia datang ke sini bila masa saya terluang. Jadi saya sedikit sebanyak menerangkan untuk membuat rawatan sendiri sebelum menghubungi Perawat AKRINE berdekatan untuk mendapatkan rawatan selanjutnya.

Kepada Perawat AKRINE Pahang, saya minta izin untuk meletakkan nama al-Fadhil tuan-tuan semua di blog saya agar memudahkan pesakit untuk menghubungi Perawat AKRINE yang berdekatan dengan mereka, khususnya di negeri Pahang. Saya juga meletakkan nama dan no. telefon Saudara Faisal di Pekan Jambi, Segamat untuk kemudahan pesakit di sekitar Selatan Johor seperti Segamat, Muar dan sekitarnya. Ini kerana ada juga pesakit dari Segamat ingin mendapatkan rawatan daripada saya, sedangkan pada masa itu saya agak sibuk dan meminta dia menghubungi Perawat AKRINE Segamat.

Jika tuan-tuan tidak mengizinkan saya meletakkan nama tuan-tuan sebagai Perawat AKRINE Pahang/Johor Selatan, bolehlah saya memadamkan nama tersebut dengan menghantar melalui e-mail saya abuhumaira_6@yahoo.com. Begitu juga kepada Perawat-perawat ARINE yang tinggal di negeri Pahang yang ingin nama dan no. telefonnya disiarkan di blog saya untuk memberikan rawatan kepada pesakit yang berhampiran dengannya, bolehlah menghantar nama no. telefon dan kawasan melalui email saya seperti di atas.

Bagi pesakit yang mempunyai keluangan masa dan luang serta ingin mendapatkan rawatan yang lebih efektif dan berpengalaman, bolehlah membuat temu janji melalui Guru kami TG al-Fadhil Ustaz Abdul Majid di Pusat Rawatan AKRINE, Kuang, Selangor.

Moga usaha kita yang sedikit ini ikhlas kerana Allah s.w.t. akan mendapat RAHMAT DAN PERTOLONGAN DARINYA.Amin, Insya Allah.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Catatan Abu Humaira ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO