Followers

Carian

...................... بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ......................

Segala puji bagi Allah, Pencipta dan Penguasa alam semesta. Selawat dan salam semoga disampaikan kepada Nabi Muhammad S.A.W., keluarganya dan para sahabatnya.

Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwaah. Blog ini dibina adalah berdasarkan sebagai perkongsian pengalaman rawatan di samping catatan penulis berkaitan Perubatan Islam khususnya Rawatan Gangguan Makhluk Halus. Adalah diharapkan dengan usaha yang sedikit ini dapat memberi manafaat bagi pembacanya dan orang-orang yang mencari kebenaran. Apa jua yang tercatat di dalamnya adalah jauh sama sekali untuk menimbulkan rasa "riak dan ujub" dalam diri. Na'uzubillah. Sesungguhnya Allah S.W.T. jualah Yang Maha Hebat Lagi Maha Mengetahui. Saya melepaskan diri dari setiap hal yang bertentangan dengan Kitab Allah dan Sunnah Nabi S.A.W. Semua taufiq yang dikurniakan tidak lain adalah kerana Rahmat Allah S.W.T. KepadaNya saya berserah dan kepadaNya saya kembali ....... al-faqir ilallah min : (abuhumaira)

Sunday, August 9, 2009

Diari Rawatan Murid S 4

Isnin 03.08.2009

Sebelum waktu persekolahan tamat murid S dimasuki jin baru ke dalam tubuhnya. Saya mengambil peluang ini untuk bercakap dengan Umar tentang intipannya terhadap jin-jin yang sedia ada di dalam tubuh murid S. Hasil dialong dengan Umar adalah seperti berikut :

1. Allhamdulillah Umar tidak mengalami apa-apa kecederaan ketika melakukan intipan.
2. Umar berada di dalam dada murid S.
3. Jin baru yang ditarik adalah jin perempuan kafir dan diletakkan di kepala murid S.
4. Jin-jin yang sedia ada jumlahnya 8 semuanya ; 2 di kepala (semuanya perempuan), 1 di tulang belakang (ketua jin) lelaki dan 5 di tulang sulbi. Semuanya kafir. Itu saja yang Umar nampak.
5. 2 jin yang tinggal di kepala murid S diarahkan oleh ketuanya untuk keluar dari badan murid S sambil membawa 2 utas tali untuk menangkap jin baru. Tali tersebut diikat pada kepala jin baru dan diheret masuk ke dalam badan murid S.
6. Jin baru didera di dalam kepala murid S oleh 2 jin tadi agar dia bersetuju menjadi kadet baru kepada ketua jin.
7. Jin-jin tersebut begitu degil dan menahan kesakitan serta kepanasan ketika dibacakan ayat-ayat al-Quran dan zikir.
8. Mereka sudah lama tinggal lama di dalam badan murid S. Umar tidak tahu bila tarikh mereka masuk.
9. Semasa saya membaca al-Quran dan merawat, mereka bersembunyi di bawah” tulang gagah(bahasa Kelantan)-rujuk bahasa Sains - sebelah kiri”.
10. Umar sudah mula belajar solat melalui solat murid S. Dan hendak ke SM belajar agama Islam sebagaimana Hassan, Hussin, Aisyah dan Khadijah.
11. Umar tersenyum apabila anak murid Tahun 6 saya mengusiknya dengan mengatakan bahawa di SM ada banyak makanan.

Umar dihantar ke SM dengan izin Allah. Moga Umar mendapat ganjaran daripada Allah s.w.t. dengan keikhlasannya.

Selasa 04.08.2009

Semasa saya mengajar kelas murid S, dia mula menjadi kaku. Saya suruh kawannya memberi minum air rukyah. Allhamdulillah dia sedar balik. Lepas rehat, murid S menjadi lemah dan dihantar ke bilik guru. Saya tidak dapat memberi masa padanya kerana ada kelas.

Semasa mengajar, kawannya datang memberitahu bahawa jin yang baru masuk nak masuk Islam dan keluar. Saya suruh anak murid saya mengajarnya mengucap dua kalimah syahadah dan keluar pulang ke tempat asal.

Hari ini ada pengalaman baru yang dialami oleh murid S. Dia dapat melihat jin-jin berterbangan di dalam badannya. Dia juga nampak 5 tali yang berwarna di dalam kepalanya (adakah tali-tali ini yang digunakan untuk mengikat dan mengheret jin-jin baru untuk direkrut ?), mangkuk, gelas dan almari (dalam almari itu ada anggota badan mayat yang terpotong dan banyak jin).

Jadi hari ini, saya hanya meminta murid S hanya menangkap jin-jin (semalam Umar kata ada 8 jin. Tapi kenapa hari ini murid S nampak banyak jin pula dalam badannya? ), tompok-tompok hitam, wap panas dan tali-tali tersebut dengan menggunakan TKR seterusnya dihantar ke tempat yang Allah s.w.t. tentukan. Adakah betul apa yang dia nampak dan tangkap ? Allahu’alam.

Selepas itu murid S tidak lagi nampak semua itu di dalam badannya kecuali almari. Almari ini dia nampak berada di sebuah rumah kosong entah di mana. InsyaAllah akan dibongkarkan nanti.

Rabu 05.08.2009

Sepanjang hari ini murid S tidak mengalami apa-apa gangguan. Malah, dia sekarang sudah boleh menangkap dan membuat kurungan. Jin-jin yang datang menganggu dan berada di dalam badannya dikurung di dalam kurungan yang dibuatnya.

Dia sudah jadi macam murid N, iaitu berkongsi mata dengan jin yang sudah berada di dalamnya. Jin mana yang berkongsi mata dengannya? Allah Lebih Mengetahui. Saya mengajarnya untuk membenteng diri, mempertahankan diri dan menghantar jin yang dikurungnya. Moga Allah memudahkan urusan kami. InsyaAllah.

Saya juga ada memanggil murid N untuk mensahihkan lagi kurungan dan tangkapan yang dibuat oleh murid S. Dan di sini saya dapat membuat sedikit perbandingan.

Menurut murid S, kurungan tersebut bercahaya putih, berbentuk empat segi dan di dalamnya ada 3 jin. Bila bertanyakan kepada murid N, dia nampak kurungan sebagaimana yang diterangkan oleh murid S, tetapi jumlahnya jin berbeza. Murid N mengatakan ada 1jin sahaja di dalam kurungan tersebut.

Kesimpulan yang dapat saya buat melalui pandangan saya yang amat lemah ini ialah :
1. Penglihatan manusia yang berkongsi mata jin adalah tidak sama.
2. Ada diantara jin sesama jin mempunyai hijab di antara mereka berdasarkan kebolehan, ilmu dan kekuatan jin itu sendiri walaupun mereka dari unsur yang sama.
3. Allah Lebih Mengetahui.

Saya rasa cukup setakat ini perkongsian tentang Diari Rawatan Murid S. Selepas ini, insyaAllah murid S akan sembuh dengan izin Allah setelah ikhtiar demi ikhtiar yang akan dilaluinya melalui proses Perubatan Islam. Amin. InsyaAllah jua, jika ada sesuatu yang berguna akan dikongsi bersama.

Sesungguhnya banyak iktibar dan pengalaman baru buat saya dalam menghadapi kes murid S ini. Allhamdulillah dengan pemberianMu ini Ya Illahi. Al-Fatihah juga saya hadiahkan kepada Rasulullah s.a.w. dan ahli keluarganya, Sahabat-sahabat Baginda, Wali-wali Allah, semua guru saya, perawat Islam dan sahabat-sahabat perawat yang telah mencurahkan ilmu secara langsung dan tidak langsung kepada saya. Moga Allah s.w.t. melimpahkan rahmat dan nikmat di atas usaha yang diberikan. Amin.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Catatan Abu Humaira ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO