Followers

Carian

...................... بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ......................

Segala puji bagi Allah, Pencipta dan Penguasa alam semesta. Selawat dan salam semoga disampaikan kepada Nabi Muhammad S.A.W., keluarganya dan para sahabatnya.

Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwaah. Blog ini dibina adalah berdasarkan sebagai perkongsian pengalaman rawatan di samping catatan penulis berkaitan Perubatan Islam khususnya Rawatan Gangguan Makhluk Halus. Adalah diharapkan dengan usaha yang sedikit ini dapat memberi manafaat bagi pembacanya dan orang-orang yang mencari kebenaran. Apa jua yang tercatat di dalamnya adalah jauh sama sekali untuk menimbulkan rasa "riak dan ujub" dalam diri. Na'uzubillah. Sesungguhnya Allah S.W.T. jualah Yang Maha Hebat Lagi Maha Mengetahui. Saya melepaskan diri dari setiap hal yang bertentangan dengan Kitab Allah dan Sunnah Nabi S.A.W. Semua taufiq yang dikurniakan tidak lain adalah kerana Rahmat Allah S.W.T. KepadaNya saya berserah dan kepadaNya saya kembali ....... al-faqir ilallah min : (abuhumaira)

Tuesday, July 28, 2009

Diari Rawatan Murid S 1


(Gambar murid S yang sedang kaku tak bergerak)

Assalamualaikum w.b.t.
Saya fikir sudah tidak ada gangguan pada murid Sy*** (kita namakan murid S) selepas saya merawatnya 3 hari sebelum ini. Rupanya dia terjadi lagi sebagaimana sebelum ini. Berikut adalah catatan harian gangguan dan rawatan ke atas murid S :

Isnin 20.07.2009

Dia kaku, tak bercakap dan badan sejuk. Pihak sekolah terus menelefon ibubapanya. Allhamdulillah kejadian ini tidak lama. Setelah dirawat, dia sudah pulih kembali. Tetapi jin pengganggu masih berada di dalam badannya. Saya hanya tidurkan jin tersebut di dalam badan murid S dengan izin Allah s.w.t. agar tidak menganggu pembelajarannya.

Ayah murid S meminta saya ikhtiarkan. InsyaAllah esok akan diikhtiarkan bersama-sama. Saya meminta bapanya datang ke surau sekolah lebih kurang jam 10.00 pagi (waktu rehat). Murid N (murid yang berkongsi mata dengan jin) juga diminta turut serta.

Selasa 21.07.2009

Seperti yang dirancang, jam 10 pagi saya merawat murid S yang ditemani oleh ayahnya di surau sekolah. 2 rakan murid S dan murid N juga ada sama. Murid S pada ketika itu dalam keadaan sedar . Apabila rawatan dimulakan, murid S mula menangis tetapi jin di dalam badan membisu dan tidak menjawab semua persoalan yang diajukan. Jin diberi pengajaran dengan ayat2 azab dan berbagai teknik dilakukan tetapi dia tetap membisu, menangis menahan kesakitan. Hanya satu perkataan yang dijawab, iaitu dia jin “Kafir”.

Menurut pandangan murid N, jin penganggu adalah bapa kepada anak lelakinya yang menganggu tempohari. Dia nak membalas dendam kerana anak lelakinya itu telah mati setelah minum dan mandi air rukyah yang diberikan. Betulke ?Allahualam.

Dengan izin Allah s.w.t. bapa jin tersebut dapat ditarik dan dihantar ke tempat selayaknya oleh Allah s.w.t. Tetapi ketika proses menarik, anak perempuan kepada bapa jin tersebut pula telah mengambil peluang untuk masuk ke dalam badan S. Hanya kepalanya sahaja yang sempat masuk. Demikianlah menurut pandangan mata murid N. Saya cuba berkali-kali untuk menarik keluar kepala anak jin tersebut. Tetapi Allah s.w.t. tidak mengizinkannya. Allahu Akbar.

Saya tamatkan rawatan dengan doa perlindungan dan kesembuhan daripada Allah s.w.t. Mudah-mudahan dengan meminum dan mandi air yang dirukyah dengan ayat-ayat al-Quran, Allah s.w.t. akan membinasakan sisa jin yang tertinggal di dalam badan murid S. InsyaAllah.

Rabu 22.07.2009

Selepas cikgu H memarahi seorang murid berkaitan subjek Bahasa Inggeris, murid S mula berdebar-debar dan terus menjadi kaku. Dia terus di bawa ke bilik guru. Saya merawatnya dan menggunakan Teknik Rotan Objek. Seperti biasa jin di dalam badan murid S hanya membisu sambil menangis menahan kesakitan. Murid S terus diperdengarkan ayat rukyah dan azan agar jin di dalam badannya agar diberi pengajaran di atas perbuatannya. Hanya sekadar itu yang mampu saya lakukan kerana hari ini saya ada banyak kelas untuk mengajar.

Bila hampir tamat persekolahan, saya sedarkan murid S. Saya yakin bahawa jin penganggu masih lagi berada di dalam badan murid N.
Semasa ayah murid S datang menjemput anaknya, saya meminta izin supaya anaknya dirawat oleh murid N (saya sebenarnya ingin melihat cara murid N merawat) di surau sekolah esok hari. Katanya “ Buatlah apa saja ustaz, saya risau sebab dia nak periksa ni,”.

Bertawakkal dan pohonlah kepada Allah s.w.t., jangan kepada saya. Saya hamba yang lemah dan hanya mampu memohon doa dan membaca ayat-ayat al-Quran sahaja. Tidak ada sedikit bekas pun melalui usaha saya melainkan izin, bantuan dan kuasa Allah Yang Maha Hebat.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Catatan Abu Humaira ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO