Followers

Carian

...................... بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ......................

Segala puji bagi Allah, Pencipta dan Penguasa alam semesta. Selawat dan salam semoga disampaikan kepada Nabi Muhammad S.A.W., keluarganya dan para sahabatnya.

Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwaah. Blog ini dibina adalah berdasarkan sebagai perkongsian pengalaman rawatan di samping catatan penulis berkaitan Perubatan Islam khususnya Rawatan Gangguan Makhluk Halus. Adalah diharapkan dengan usaha yang sedikit ini dapat memberi manafaat bagi pembacanya dan orang-orang yang mencari kebenaran. Apa jua yang tercatat di dalamnya adalah jauh sama sekali untuk menimbulkan rasa "riak dan ujub" dalam diri. Na'uzubillah. Sesungguhnya Allah S.W.T. jualah Yang Maha Hebat Lagi Maha Mengetahui. Saya melepaskan diri dari setiap hal yang bertentangan dengan Kitab Allah dan Sunnah Nabi S.A.W. Semua taufiq yang dikurniakan tidak lain adalah kerana Rahmat Allah S.W.T. KepadaNya saya berserah dan kepadaNya saya kembali ....... al-faqir ilallah min : (abuhumaira)

Wednesday, June 17, 2009

Murid Sekolah


Assalamualaikum...

Bulan Julai 2008, rayuan perpindahan saya ke Semenanjung telah diterima.Sebelum ini saya berkhidmat di Sabah negeri di bawah bayu. Allhamdulillah. Perkara yang menarik perhatian saya apabila sampai di sekolah yang baru menurut penceritaan guru-guru di sini ialah :
1. Kawasan sekolah ialah kawasan perkampungan jin. Banyak kediaman mereka dibina di sekitar padang sekolah.
2. Ada seorang murid lelaki tahun 3(sekarang tahun 4)yang boleh nampak jin. Dia selalu mendakwa melihat jin-jin berkeliaran di dalam kelas dan kawasan sekolah.

Oleh yang demikian, cerita ini membuatkan saya tertarik dan inginkan kepastian. Maka saya berjumpa dgn murid tersebut untuk kepastian. Bila disoal selidik, ternyata cerita tersebut adalah betul.

Menurut murid tersebut, dia mula dapat melihat benda2 halus ini apabila dia selesai mendapatkan rawatan pembedahan batin dari seorang bomoh (Pada pandangan saya yang daif ini, mungkin bomoh itu telah memasukkan jin ke dlm badan murid tersebut dan dia berkongsi mata dgn makhluk tersebut).Murid ini hanya dapat melihat tetapi tidak dapat mendengar percakapan jin. Penglihatan murid ini hanyalah penglihatan yang tidak 100% jelas.Dia juga mendakwa bahawa banyak rumah2 jin yang terdapat di hujung padang sekolah dan ada jin-jin yang suka berkeliaran di kawasan sekolah dan kelas-kelas.

Yang mengejutkan saya, dia mengatakan bahawa ada 2 ekor jin (lelaki dan perempuan)ada bersama dgn saya di sekitar luar badan. Mereka sdg bercakap2 seperti berbincang sesuatu. Mereka ini sentiasa mengikuti saya ke mana sahaja. Menurut sangkaan saya, mereka ini adalah diantara "jin orang asli (sakai)" yang menganggu isteri saya sebagaimana yang diceritakan oleh seorang pesakit guru saya ketika dia menjadi simulasi semasa kursus menarik jin ke dlm botol di Kuang satu masa dahulu. Menurutnya, jin-jin tersebut sentiasa mencari peluang utk masuk ke dlm badan saya. Allhamdulillah, dgn pertolongan Allah mereka tak mampu.

Tanpa melengahkan masa, saya terus membaca beberapa ayat untuk menghalau dan membakar mereka dgn izin Allah. Menurut murid tersebut, semasa saya membaca ayat2 al-Quran mereka juga seperti membaca sesuatu. Lantas saya menggunakan kaedah tarik utk dihantar ke SM. Jin lelaki dpt di hantar ke sana dgn izin Allah, tetapi jin perempuan semacam berkeras untuk tidak dihantar ke sana sambil membacakan sesuatu. Tetapi dgn pertolongan Allah, akhirnya dia di izinkan Allah utk dihantar ke SM.

Yang mengejutkan saya lagi, ketika saya dan murid tersebut sedang bersoal-jawab, tiba-tiba sahaja murid tersebut membuat aksi seperti dicekik, aksi membuka sesuatu dan aksi menaip. Bila ditanya apa yang dia buat. Dia kata dicekik oleh jin yang berada ditingkat bawah (sedangkan kami berada ditingkat 4)kerana bercerita pasal jin-jin.Jin tersebut memanjangkan tangan (seperti cerita kartun PALSTICMAN). Aksi membuka dan menaip, menurut murid tersebut dia membuka laptop dan mencari ayat2 pelindung diri (advance jugak)supaya tidak dicekik. Katanya, dia selalu kena cekik oleh jin-jin. Hal ini lagi buat saya terkejut. Nanti kalau ada masa, saya ceritakan tentang laptop ghaib murid tersebut. Mana dia dapat laptop tersebut?

Dikesempatan ini juga, saya telah mengambil peluang (jika ada masa tidak mengajar) untuk memanggil murid tersebut dan membuat sedikit "Pengujian @ Eksperimen" ke atas dirinya berkaitan dgn hal2 yang melibatkan ayat2 ruqyah al-Quran, doa dsbgnya. InsyaAllah dlm catatan yang akan datang, saya akan menceritakan serba sedikit tentang dapatan eksperimen tersebut.Wallahu'alam.

Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Catatan Abu Humaira ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO