Followers

Carian

...................... بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ......................

Segala puji bagi Allah, Pencipta dan Penguasa alam semesta. Selawat dan salam semoga disampaikan kepada Nabi Muhammad S.A.W., keluarganya dan para sahabatnya.

Assalamualaikum w.b.t. dan salam ukhuwaah. Blog ini dibina adalah berdasarkan sebagai perkongsian pengalaman rawatan di samping catatan penulis berkaitan Perubatan Islam khususnya Rawatan Gangguan Makhluk Halus. Adalah diharapkan dengan usaha yang sedikit ini dapat memberi manafaat bagi pembacanya dan orang-orang yang mencari kebenaran. Apa jua yang tercatat di dalamnya adalah jauh sama sekali untuk menimbulkan rasa "riak dan ujub" dalam diri. Na'uzubillah. Sesungguhnya Allah S.W.T. jualah Yang Maha Hebat Lagi Maha Mengetahui. Saya melepaskan diri dari setiap hal yang bertentangan dengan Kitab Allah dan Sunnah Nabi S.A.W. Semua taufiq yang dikurniakan tidak lain adalah kerana Rahmat Allah S.W.T. KepadaNya saya berserah dan kepadaNya saya kembali ....... al-faqir ilallah min : (abuhumaira)

Friday, June 12, 2009

Masih Lagi Bertatih


Assalamualaikum...
Maha Suci Allah,terkejut juga saya kerana blog saya ini ada dibaca oleh pembaca pertama iaitu Sahabat Gua dan terus dimasukkan blog saya dalam senarai blog Perawat Islam. Seterusnya blog saya dilawati oleh Perawat-perawat Islam yang amat saya kagumi dan hormati dan para pembaca lain.

Rasa segan dan daif serta kerdil dlm. diri kerana asal blog ini hanya sebagai "cubaan" dalam mencatatan pengalaman saya sendiri dalam merawat gangguan makhluk halus dan bersedia untuk dipaparkan pada suatu masa nanti. Iaitu apabila saya rasakan dapat "berdiri dan berlari" dlm rawatan gangguan mahkluk halus ini.Sekarang ini saya masih lagi belajar untuk "bertatih" dlm arena ini.

Sebelum ini pun saya hanya banyak membaca blog2 yang berkaitan dgn. Perubatan Islam dan memperolehi banyak ilmu drpd mereka, mengambil pengalaman2 mereka sebagai iktibar dan panduan. Saya amat menghormati dan mengagumi mereka dgn cerita2 dan ilmu2 mereka. Saya ini apalah kiranya tentang pengalaman dan ilmu jika nak dibandingkan dgn. Perawat2 Islam yang lain.

Tapi kini catatan saya ada sudah pembacanya. Oleh yang demikian, saya sungguh berbesar hati kiranya Tuan2 Perawat Islam dan pembaca dapat memberi teguran membina (bukanya untuk menjatuhkan) sekiranya ada kesilapan dlm catatan dan rawatan.

Blog ini saya lebih mengkhususkan tentang catatan perkongsian pengalaman rawatan dan apa saja yang sewaktu dgnya. Tentang ilmu dan apa saja panduan yang berkaitan Perubatan Islam, bolehlah dirujuk melalui blog2 rawatan islam yang kini banyak dalam internet dan bertanya pada yang lebih arif, terutamanya guru saya yang dihormati Ustaz Majid dan rakan2 seAkrine yang lebih berpengalaman.

Apapun,sama2lah kita berjuang kerana Allah, mencari redha Allah, memohon pertolonganNYA dalam apajua keadaan.InsyaAllah.

2 Comentários:

Panglima said...

Salam en adnan,menarik sungguh pengalaman encik adnanSaya doakan en adnan sentiasa sihat bersama keluarga.Orang Pahang rupanya.Saya pun orang Pahang gak tapi kerja di KL.Mak ayah saya sekarang nih dok Kuantan.Dekat le tuh..Hehehe..

M. ADNAN said...

Pengalaman ini adalah anugerah Allah.Allahmdulillah.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Catatan Abu Humaira ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO